Technieken

    wordpress


    app dev


    design


    responsive design


    branding


Shoprun

Een app met aanbiedingen kennen we al lang, maar deze heeft een twist. Waar de concurrentie er van uitgaat dat je thuis een bonnetje bewaart om later eens, misschien, in te leveren, doet Shoprun dat anders. Het biedt de actieve shopper een korting en de winkelier meer zekerheid dat de actie daadwerkelijk klandizie oplevert.

Voor deze app is namelijk een mechanisme ontwikkeld dat waarneemt dat gebruikers binnen een bepaalde straal zijn van een deelnemende winkel met een actieve actie. De app geeft deze gebruikers een actiecode die vanaf dat moment slechts kort geldig is. Op die manier kan de winkelier er van uitgaan dat de codes vaker gebruikt worden, want de klant is al in de buurt!

Met een fris design en door het ontvangen en inleveren van aanbiedingen zo simpel mogelijk te maken, is Shoprun in staat om met enkele klikken een lucratieve actie op touw te zetten. Voor zowel ondernemers met één winkel als met een hele keten. In het shopportaal kan de winkelier alle details bepalen en voor de klant is het ontvangen en inleveren van de code het enige waar die zich druk om hoeft te maken. En om te zorgen dat aanbiedingen worden gestuurd aan de juiste doelgroep, is er een stuk personalisatie ingebouwd. Zo pakt de app een markt met vele aanbieders net even anders aan en is daarmee reden om die naast of zelfs in plaats van een andere app uit de stores te gebruiken.